Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

מים- הזמנה נעימה לשפע

מבוא

בפנג שואי מים מסמלים שפע, ובשל כך, ישנן כמה אפשרויות להביא זאת לידי ביטוי בבית.
יש המניחים קערת מים בכיוון מזרח או דרום- מזרח, אך הצורך להחליף את המים על בסיס יומי מקשה ומגביל למדי. יש כאלה שירצו להיטיב עם העיצוב בחלל הבית ויוסיפו מזרקה עם רעשי פכפוך, אולם צליל זה אינו מיטיב עם כולם, מעבר למגבלת המיקום והמקום.

קיים אמצעי נוסף שיכול לזמן לנו את השפע והוא בטוח ויעיל: אקווריום דגים. האקווריום ידוע כמחולל אולטימטיבי לזימון השפע, המרצת הצי בבית, מלבד היותו פריט עיצובי ממדרגה ראשונה. אקווריום דגים הוא עולם ומלואו, אוקיאנוס בזעיר אנפין.

האקווריום כאלמנט בפנג שווי

משהוחלט להוסיף אקווריום לבית, יש לקחת בחשבון כמה נקודות חשובות ע"מ להפוך אותו למחולל אנרגטי כשר למהדרין:

1. גודל האקווריום: לפני רכישתו, שאלו את עצמכם: האם אנו זקוקים/רוצים מחולל צי גדול או קטן? לאיזה גודל אקווריום אנו זקוקים? במידה ומדובר באקווריום גדול, האם יש לנו מספיק מקום להניחו?

[פנג שואי] 2. כמות הדגים: בפנג שוואי נהוג להכניס לאקווריום תשעה דגים. תשע הוא מספר קוסמי אנרגטי (גם בנומרולוגיה המערבית), כאשר מומלץ שבין התשעה יהיה אחד שצבעו שחור. הסינים מאמינים שזה מביא מזל.

3. סוגי הדגים וצבעם: ישנם דגים שקטים וישנם דגים נמרצים יותר. השקטים מחוללים אנרגיית יין. הנמרצים מביאים לידי ביטוי את אנרגיית היאנג. הביטוי ההתנהגותי של הדגים יביאו לידי ביטוי את זרימת הצי.
כמובן שהדבר תלוי גם במיקום ובצורך הסביבתי של הבית ושל יושביו, אך באופן כללי זהו העיקרון.
גם צבעם של הדגים יהווה ביטוי אנרגטי לצי הרצוי. דגי זהב, למשל, שייכים לאלמנט האש. ביטויים הצבעוני הוא המרצת הצי לעומת דגים לבנים או קרמים אשר ישרו תחושת נעימות ורוגע.

4. מיקום: את האקווריום רצוי להניח בכיוונים מזרח דרום-מזרח בפינת השפע. המיקום הנוח ביותר הוא לרוב בסלון. הסלון מהווה מקום עם פעילות צי נמרצת, ולרוב האקווריום מאוד מתאים שם. מיקום האקווריום בחדרי שינה, למשל, עלול ליצור הפרעה ואי נוחות. גם בגלל הרעש של הפילטר, וגם בגלל מקור המים וזרימת הצי המוגברת, אשר פחות מתאימה לחדר שזקוק לאנרגיית יין, המאפשרת מנוחה ושינה נינוחה.

ואם פינת השפע לא ממוקמת בסלון? במקרה כזה ניתן למקם את האקווריום בפינת השפע בסלון, כאשר אנו מתייחסים לסלון כמקרו בעוד שלפני כן הסלון היה רק חלק מהמקרו.

5. תחזוקה וניקיון: האקווריום כמחולל אנרגטי לא סיים את תפקידו רק בכך שקנינו אותו ומיקמנו אותו נכונה. ללא תחזוקה שוטפת ,ניקיון והקפדה על בריאותם של הדגים, כאילו לא עשינו כלום, ולהיפך, גרמנו לנזק גדול יותר.

איתי אור
"חמשת האלמנטים"
מקור המאמר:www.articles.co.il

מדריכים נוספים

  • תיקוני פנג שואי

    תיקוני פנג שואי

    כיצד נקבע ה"מצב האופטימלי" לכל מבנה? כיצד מתקנים מצב בו עורפו של המבנה חשוף? כיצד משפיע מערך הכוכבים על איכות הצי במבנה? ומתי מבצעים תיקון באמצעות מפל מים?

  • פנג שואי - אוסף של אמונות טפלות או כלי שימושי?

    פנג שואי - אוסף של אמונות טפלות או כלי שימושי?

    כיצד תופסת התרבות המערבית את הפנג שואי? מהי חלוקת הזמן הסינית? מהי מפת הכוכבים המעופפים? ואיך ניתן להרוויח אנרגיה בחדרי הבית?

  • פנג שואי בחדר הילדים

    פנג שואי בחדר הילדים

    היכן מומלץ, ע"פ תורת הפנג שווי, למקם את מיטת הילד? היכן ימוקם שולחן הכתיבה? מה יהיה צבעם של המצעים? מה לגבי צבעי הקירות? ומה ניתן לעשות אם שנתו של הילד אינה עריבה?

דילוג לתוכן