Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

איטום גדר בית צמוד קרקע

  • This topic is empty.
מוצגות 5 תגובות – 1 עד 5 (מתוך 5 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #30915

    איטום גדר בית צמוד קרקע

    כאשר בונים גדר בחזיתות בית צמוד קרקע לפי מיטב הבנתי צריכים לבצע איטום כדי למנוע חלחול מים ונזקים לגדר?מצורפת תמונה להדגמה.

    #38070
    גבי פייר
    משתתף

    איטום לגדר בית קרקע

    שלום יצחק, יש לאטום את החלק התת קרקעי של הגדר באמצעות חומר אטימה ביטומני משחתי או צימנטי משחתי. האיטום נועד למנוע עליה קפילארית של רטיבות מהקרקע אל תוך הגדר שעלולה לגרום לסימני רטיבות בתחתית הגדר, לקילופי צבע וכיוצ"ב. בשאר השטח של הגדר, שמעל לפני הקרקע, אפשר לטפל כמקובל בקירות חוץ: שכבת הרבצה (לאיטום וליצירת רקע אחיד) ומעליה טיח מיישר ושכבות הגמר. בברכה, גבי פייר איטומן


    גבי פייר מפרטי איטום ושיקום

    #38069

    Re: איטום לגדר בית קרקע

    כלומר בכל השכונה משלא ביצעו פעולות אלה העבודה לא הסתיימה. ולמיטב הבנתי מי שאחראי בין השאר היא המועצה שמחלקת ההנדסה שלה אמורה הייתה לבדוק ולאשר שהעבודה התבצעה בשלמותה. האם טיפול זה הוא חלק מחובות הקבלן לבצע? או שאולי לא דרשו ממנו לבצע האיטום?


    #38068
    גבי פייר
    משתתף

    איטום גדר בבית קרקע

    שלום יצחק, סביר להניח שהאיטום לא הופיע במפרט הטכני שהקבלן היה אמור לבצע. במקרים רבים מדי פשוט פוסחים על שלב זה מכיוון שמדובר "רק על גדר".. גבי פייר איטומן


    גבי פייר מפרטי איטום ושיקום

    #38067

    Re: איטום גדר בבית קרקע

    מי מוציא את המפרט להקמת הגדרות כאשר העבודה היא פיתוח שכונה חדשה במועצה? איפה ניתן לראות המפרט? כיום מדברים על כך שיבצעו לגדרות קירוי באבן, במצב שבו קיים חלחול מים האם האבנים שיבצעו יחזיקו מעמד בתנאים אלה של רטיבות?


מוצגות 5 תגובות – 1 עד 5 (מתוך 5 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.
דילוג לתוכן