Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

גודל בליטה רוחב ואורך מרפסת מותרת על עמוד

  • This topic is empty.
מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #32779
    דוד מ
    משתתף

    גודל בליטה רוחב ואורך מרפסת מותרת על עמוד

    שלום,
    בבנין משותף של 3 קומות רוצים להרחיב בניה בצד חניה של הבנין במקביל לכל הקומות. המצב הנוכחי יש מרפסת סוכה ברוחב 1.5 בכל קומה בצורה מדורגת מעמוד הנוכחים. במקום המרפסות הנוכחיים רוצים לעשות התוספת בניה מבטון מסיבית ברוחב 2 מטר ועוד תוספת מרפסת סגורה ברוחב 1.6. כיום יש מרחק של 6 מטר מעמודי חניה עד הקיר חיצוני (מרווח מעבר תקני לרמת שירות 1). כמעט ברור לנו שדרושים עמודים חדשים כדי להחזיק את כל הבניה החדשה וזה יכול להקטין מרווח מעבר יציאה מהחניות.
    השאלה:
    1.  האם אפשר לבנות את כל התוספת על עמודים הנוחכים (30X30 ס"מ) או חייבים לבנות עמודים חדשים. ואם דרושים עמודים חדשים, מה מרחק מינימלי צריך לשים עמודים החדשים מעמודים הנוכחים. מה הגודל רוחב מקסימלי של מרפסת אפשר לבנות על העמוד.
    2.  האם אפשר לשנות רמת שירות או דורש אישור מיוחד, והאם צריך הסכמה של "כל" השכנים או מספיק אישור "רוב". האם אחד השכנים יכול להתנגד.
     אני מודה מאוד,

    #41576
    ארז מירב
    מנהל בפורום

    תוספת בניה לבניין מגורים

    שלום, 1.  האם אפשר לבנות את כל התוספת על עמודים הנוחכים (30X30 ס"מ) או חייבים לבנות עמודים חדשים. ואם דרושים עמודים חדשים, מה מרחק מינימלי צריך לשים עמודים החדשים מעמודים הנוכחים. מה הגודל רוחב מקסימלי של מרפסת אפשר לבנות על העמוד.- כמובן שיש להתייעץ עם קונסטרוקטור, לא אוכל לסייע 2.  האם אפשר לשנות רמת שירות או דורש אישור מיוחד, והאם צריך הסכמה של "כל" השכנים או מספיק אישור "רוב". האם אחד השכנים יכול להתנגד. בעיקרון יש צורך בחתימה של 75% מבעלי הדירות. אם לא משיגים, ניתן לבקש לשלוח למי שלא חותם מכתב רשום ע"פ תקנה 36- ואם לא התנגד- כאילו הסכים.


    ארז מירב -meirav.com" target="_blank">יועץ מומחה לנושאי תכנון ורישוי        


    ארז מירב
    יועץ מומחה בתחום התכנון והרישוי,
    הכנת חוות דעת לבימ"ש ויעוץ אדריכלי כללי
    erezmeirav1@gmail.com
    erez-meirav.com

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.
דילוג לתוכן