Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

החלפת גג למרפסת

  • This topic is empty.
מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #28854
    elibman
    משתתף

    החלפת גג למרפסת

    שלום
    אני מתגורר בתל אביב, בלב העיר, קומה 3, כאשר מעלי דירת גג. לכל שאר הדירות בבניין מרפסות סגורות עם גג בטון, חוץ מהדירה שלי, לה יש גג , מסוג מסויים של פלסטיק מחופה. יש לציין כי המרפסת סגורה בתריסים. ברצוני על מנת למנוע דליפות מים, להחליף גג זה בגג אלומיניום חדיש ומודרני. האם עלי לקבל אישור מסויים או לפנות לעירייה. שוב אני מדגיש, במרפסת הדירה קיים גג והמרפסת סגורה. כל מה שאני רוצה הוא להחליף את הגג.

    #34517
    ארז מירב
    מנהל בפורום

    קירוי מרפסת

    שלום, לכאורה, ע"פ תקנות תכנון ובניה, כל שינוי, ולו המזערי ביותר בצורת/ חומרי חזית המבנה מחייב להיתר בנייה (בהליך מקוצר- "עבודה מצומצמת"). לא ציינת אם המרפסת סגורה בהיתר בניה קיים. אם יש כבר היתר בניה קודם לסגירה- הסביר להניח שחלפת הגג לא תעורר כנראה "שדים", משום שהעירייה איננה נוהגת לאכוף את החוק על שינויים קלים. במידה ולא קיים היתר בניה מקורי לסגירה- הסיפור הוא אחר. החלפת הגג עלולה לעורר תשומת לב רבה מדי- ודרישה לביצוע היתר בניה.



    ארז מירב
    יועץ מומחה בתחום התכנון והרישוי,
    הכנת חוות דעת לבימ"ש ויעוץ אדריכלי כללי
    erezmeirav1@gmail.com
    erez-meirav.com

    #34516
    elibman
    משתתף

    Re: קירוי מרפסת

    שלום בהמשך לשיחה בננו, אנני יודע אם המרפסת נסגרה ע"י היתר בנייה . כיוון שהסגירה נעשתה לפני 20 שני בערך. יחד עם זאת, אני קניתי את הדירה יחד עם הסגירה של המרפסת, כך שקבלתי מרפסת סגורה. הבעיה היא שהגג דולף. בכל מקרה האם להשיג היתר בניה זה דבר מסובך ויקר??? תודה


    #34515
    ארז מירב
    מנהל בפורום

    היתר לסגירת מרפסת

    ניתן לבדוק ע"י עיון בתיק הבניין, בשעות קבלת הקהל במחלקת/ מנהל ההנדסה בעירך. העיון אינו חושף אותך לבדיקה או תשומת לב, כך שכדאי לבדוק. אין התיישנות על בנייה ללא היתר. חייבים לעשות היתר גם אם זה קיים 20 שנה וגם אם קנית את הדירה לפני שעה. עם זאת, כאשר מגישים בקשה להיתר- הוועדה מתחשבת בפרק הזמן שחלף ונותנת בד"כ בלי בעיות מיוחדות גושפנקא. אדריכל להיתר יעלה לך בסביבות 1000$, תוסיף על זה אגרות בניה (300 ש"ח למ"ר למיטב זכרוני- יש לברר). ראה מאמר: היתר בניה.



    ארז מירב
    יועץ מומחה בתחום התכנון והרישוי,
    הכנת חוות דעת לבימ"ש ויעוץ אדריכלי כללי
    erezmeirav1@gmail.com
    erez-meirav.com

מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.
דילוג לתוכן