Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

היתר בניה

  • This topic is empty.
מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #32739
    עידו
    משתתף

    היתר בניה

    שלום,
    שכן שלי הגיש בקשה להיתר בניה אני התנגדתי לבניית מדרגות חיצוניות ומעלית חיצונית והוועדה החליטה בסיכום שלה במילים אלו: הוועדה מאשרת את הבקשה לבניית המעלית בלבד בכפוף לסימון המדרגות שנבנו בפועל להריסה 
    השאלה שלי היא מה זה אומר  סימון המדרכות להריסה האם הם מוציאים לו היתר בניה לפי שהוא הורס את המדרגות או מה זה אומר, אני יציין שלא אישרו את המדרגות כי הם חורגות מקו בניין ונבנו ללא בקשה להיתר והחריגה היא גדולה ומוגדרת כסטייה ניכרת שאלה נוספת היא אם הוא פונה לוועדת ערר האם וועדה מחוזית יכולה לאשר סטייה ניכרת? או רק לאחר בקשה לתבע נקודתית?
    תודה
     

    #41524
    ארז מירב
    מנהל בפורום

    סימון אלמנט להריסה בהיתר בניה

    שלום, מה זה אומר סימון המדרכות להריסה האם הם מוציאים לו היתר בניה לפי שהוא הורס את המדרגות? אינני משפטן, אבל מנסיוני התשובה היא שהוא אכן יקבל היתר. אבל הוא לא יקבל תעודת גמר ללא הריסת המדרגות. בלי תעודת גמר, אחרי שלוש שנים (במידה והתחילו עבודות הבניה של המעלית, או שנה במידה וטרם התחילו העבודות) פג תוקף ההיתר וניתן להגיש בקשה לצו הריסה למדרגות ולמעלית (מכיוון שההיתר הכולל פג ומבוטל).    אם הוא פונה לוועדת ערר האם וועדה מחוזית יכולה לאשר סטייה ניכרת? או רק לאחר בקשה לתבע נקודתית? אישור- רק לאחר תב"ע.


    ארז מירב -meirav.com" target="_blank">יועץ מומחה לנושאי תכנון ורישוי        


    ארז מירב
    יועץ מומחה בתחום התכנון והרישוי,
    הכנת חוות דעת לבימ"ש ויעוץ אדריכלי כללי
    erezmeirav1@gmail.com
    erez-meirav.com

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.
דילוג לתוכן