Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

התנגדות להקמת מעלית

  • This topic is empty.
מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #34519
    ארז מירב
    מנהל בפורום

    התנגדות להתקנת מעלית

    שלום, זוהי אכן התנגדות רלוונטית, אם כי קוסמטית. ביכולתך להגיש ערעור על ההיתר באם ניתן, או התנגדות בטרם ניתן. כמו כן פתוחה בפניך להוציא, לאחר מיצוי ההליכים הרגילים, צו מניעה מבית משפט השלום. להערכתי, היות וחוק המקרקעין קובע כי יש צורך של שני שליש בלבד מהדיירים לשינוי ברכוש המשותף, התנגדותך תידחה מן הטעם שהאסתטיקה שלך פחות חשובה מרווחת כל הדיירים (כולל רווחתך שלך) אשר יהנו לאורך זמן ממעלית רחבה ונוחה.



    ארז מירב
    יועץ מומחה בתחום התכנון והרישוי,
    הכנת חוות דעת לבימ"ש ויעוץ אדריכלי כללי
    erezmeirav1@gmail.com
    erez-meirav.com

    #28855
    itayf
    משתתף

    התנגדות להקמת מעלית

    שלום רב, 
    בבנין שלי הוחלט על הוספת מעלית הידראולית פנימית, כולל שינוי גרם המדרגות. 
    מידות המעלית הן 1.19/1.50, מה שמשאיר רוחב פרוזדור של 90 ס"מ בינה לבין הקיר הנגדי. רוחב פרוזדור זה עומד בתקן ולכן התקבל בועדה המקומית לתכנון ובניה. 
    הבעיה שלי: הפרוזדור אינו נמצא ישירות מול דלת הכניסה לדירתי, כיוון שדלת הכניסה אינה צמודה לקיר הנגדי אלא ממוקמת באמצע קיר חדר המדרגות. כלומר המעלית בעצם מסתירה חלק מחזית הכניסה לדירה, וכאשר אצא מן הדירה אני בעצם אראה את הפינה של פיר המעלית, ואצטרך לעקוף את הפיר כדי להגיע לגרם המדרגות החדש, או כדי להיכנס למעלית. 
    אין לי התנגדות עקרונית להוספת המעלית, אבל אני לא מרוצה מהממדים המוצעים שלה. ברצוני להקטין את רוחבה, כדי להשאיר רוחב פרוזדור גדול יותר. שאר הדיירים רוצים מעלית גדולה ככל האפשר, ואינם מסכימים להקטנתה. מה ניתן לעשות? האם זהו מצב של "פגיעה מהותית" בדירתי שמאפשר התחשבות בי? 
    תודה מראש, 
    איתי.

    #34518

    Re: התנגדות להקמת מעלית

    יש לשקול את התועלת מול הסתדרת המסדרון  בהתקנת המעלית ערך דירתך וכמובן הרכוש עולה בהרבה מונים על ההשקעה כרגע בהתקנה  יש שינוי בחיים עם התקנת המעלית בבנין  מעלית קטנה לא בהכרח טובה  {סלים עגלות וכ"ו }נכון שמקסימום מעלית עדיף  השיפוע המפריע עם הזמן תתרגל אליו אך לעלות במעלית לא תוותר תאמין לי


מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.
דילוג לתוכן