Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

חוזה מול אדריכלית

  • This topic is empty.
מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #33007
    מיכל יפת
    משתתף

    חוזה מול אדריכלית

    שלום
    עומדים לשפץ דירה קטנה כולל שבירת קירות
    1.בחוזה יש דרישה לחתימה על זכויות יוצרים אף שהמתכנן קיבל על כך שכר טירחה  ואין המזמין רשאי להשתמש בהם/או בהעתק שלהם לרבות למוסרם לצד שלישי.-   ראיתי בפורום שנשאלה שאלה דומה ויעצת לא לחתום.לעומת זאת הסעיף מופיע בטופס החוזה לדוגמה שבאתר. מה שמסבך את העניין זה שהאדריכלית מתעקשת לעבוד עם הקבלן שלה. סיכמנו שאם הצעת המחיר שלו תהיה גבוהה מדי נשלם לה מחצית מהסכום ונפנה לאחר. מה שמשאיר אותנו עם פחות כסף וללא תוכניות
     בהקשר לקבלן- האדריכלית מתחייבת לפיקוח עליון אך רק אם נעבוד עם הקבלן שלה, מאידך אין היא אחראית על טיב ביצוע העבודה או החומרים.  הגיוני?
    ואחרון- מהו פיקוח עליון לעומת תשלום שעה והאם זה או זה או זה
    תודה
    מיכל 
    .
     

    #41899
    ארז מירב
    מנהל בפורום

    חוזה מול אדריכלית

    שלום, 1.בחוזה יש דרישה לחתימה על זכויות יוצרים אף שהמתכנן קיבל על כך שכר טירחה  ואין המזמין רשאי להשתמש בהם/או בהעתק שלהם לרבות למוסרם לצד שלישי.-   ראיתי בפורום שנשאלה שאלה דומה ויעצת לא לחתום. לא להסכים.    בהקשר לקבלן- האדריכלית מתחייבת לפיקוח עליון אך רק אם נעבוד עם הקבלן שלה. זכותה לבקש. מאידך אין היא אחראית על טיב ביצוע העבודה או החומרים.  הגיוני?  פיקוח עליון אינו כולל אחריות כזו, גם לא פיקוח צמוד.   פיקוח עליון – עבודה מול הרשויות, הסבר על התכניות, הגעה לשטח בעת הצורך ומענה לשאלות. מגיע כחלק מהתכנון כסטנדרט. פיקוח צמוד- פיקוח צמוד בשטח בדיקת הצעות המחיר ובדיקת הביצוע בזמן אמיתי (לא אחריות לטיב). אם הקבלן מפשל- המפקח מוציא דו"ח שעוזר.   


    ארז מירב -meirav.com" target="_blank">יועץ מומחה לנושאי תכנון ורישוי        


    ארז מירב
    יועץ מומחה בתחום התכנון והרישוי,
    הכנת חוות דעת לבימ"ש ויעוץ אדריכלי כללי
    erezmeirav1@gmail.com
    erez-meirav.com

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.
דילוג לתוכן