Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

שיפור מיגון בדירת קרקה דו מפלסית

  • This topic is empty.
מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #29106
    micha24
    משתתף

    שיפור מיגון בדירת קרקה דו מפלסית

    אני מחפש פתרונות ל"שיפור מיגון" : רוצה לחזק אחד מהחדרים של הבית, להרכיב שם חלון ודלת מתאימים ובכך להפוך את החדר לממ"ד. מצאתי באינטרנט שיטת חיזוק הנקראת "רב ממ"ד" – חיזוק בעזרת פלטות פח/פלדה, אך אינני בטוח עד כמה הפתרון תורם לעניין. האם מישהו מכיר את השיטה והתנסה בה ? האם מישהו מכיר פתרונות חלופיים בנוסף לפתרון הידוע של יציקת קירות בטון בתוך החדר? אולי פתרונות נוספים? מה היתרונות וחסרונות של השיטות? האם שיפור מיגון בעזרת טפט בליסטי בא לחשבון?
    אם מישהו כבר ביצע פרויקט דומה אנא עזרו לי מניסיונכם וגם אשמח לקבל שמות של חברות ו/או קבלנים אמינים לסוג עבודות כאלה (רצוי באזור צפון). אודה על כל עצה.
     

    #34938
    ארז מירב
    מנהל בפורום

    Re: שיפור מיגון בדירת קרקה דו מפלסית

    שלום, אין לי נסיון עם אף אחת מהשיטות. אני ממליץ לבדוק עם החברות האם יש להן אישור מפיקוד העורף. בעיקרון, פיקוד העורף מוציא הנחיות ברורות לגבי שיטת המיגון הרצוייה בעת הרחבת הבית, והפרטים נערכים ע"י המהנדס שלך בתוך התכניות. ייתכן שישנו מספר שיטות שמקובלות על מהנדסי פיקוד העורף. מומלץ לקבוע פגישה עם אחד המהנדסים, בליווי אדריכל/ מהנדס. ראה: מהנדסי פיקוד העורף. כמו כן, ניתן להתייעץ עם פיקוד העורף בפורום שלהם: פורום פיקוד העורף.



    ארז מירב
    יועץ מומחה בתחום התכנון והרישוי,
    הכנת חוות דעת לבימ"ש ויעוץ אדריכלי כללי
    erezmeirav1@gmail.com
    erez-meirav.com

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.
דילוג לתוכן