Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

שיפור מיגון

  • This topic is empty.
מוצגות 5 תגובות – 1 עד 5 (מתוך 5 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #28633
    -3849
    משתתף

    שיפור מיגון

    אני במשא ומתן לקניית ביית ,בעל הביית היה אמור לבנות ממד ולא עשה כך עכשיו הבנתי ממהנדס שיש אפשרות לעשות "שיפור מיגון" שאלתי היא  האם אני יחוייב בשיפור מיגון ומהי העלות אמרו לי שצריך רק חלון דלת ועיבוי קירות? מהי העלות לתהליך זה אני עזרו לי  תודה.

    #33848
    ארז מירב
    מנהל בפורום

    Re: שיפור מיגון

    שלום, שיפור מיגון עושים רק כשאין אפשרות לבנות ממ"ד, ובעת הרחבה של 12 מ"ר ומעלה של המבנה. זה חייב להיות בתיאום עם פיקוד העורף, באמצעות מהנדס בניין. השיפור כולל הרבצת בטון ע"ג רשתות ברזל על הקירות, החלפת חלון ודלת- להדף. לגבי אני מאמין שמדובר בעלות של 20,000 ש"ח.



    ארז מירב
    יועץ מומחה בתחום התכנון והרישוי,
    הכנת חוות דעת לבימ"ש ויעוץ אדריכלי כללי
    erezmeirav1@gmail.com
    erez-meirav.com

    #33847
    -3849
    משתתף

    Re: שיפור מיגון

    שלום אני במשא ומתן לקניית ביית קרקע בבנין משותף הזמנתי מהנדס/מודד שיבדוק ובממצאים נמצא שהבית בחריגת בניה של 12 מטר והבית נבנה שלא לפי התוכנית של המהנדס בתוכנית משורטט ממד בבית, ובמציאות יש חדר רגיל בגודל של 7 מטר   ובנוסף גם כניסת הביית נבנתה לא היתר והוספה חומת בלוקים שחרגה מקו הביית שהיא גם ללא היתר  שאלותיי הם 1 האם אני צריך לעשות תוכנית חדשה לגמרי ולקחת מהנדס ומודד  ולהגיש לוועדה  2 האם בגלל שבעל הביית היה אמור לעשות מכתחילה ממ"ד ולא עשה יחייבו אותי עכשיו בשינויי הזה  3 מהי העלות של מהנדס /מודד שיכינו את התוכנית כולל הגשה 4 כמה זמן התהליך הנ"ל אמור לקחת 5 האם המינהל מקרקעי ישראל  עלול לא לאשר את העברת הזכויות בגלל החריגה והבניה שלא הותרה בתודה מראש אילן מחכה לתשובה.


    #33846
    ארז מירב
    מנהל בפורום

    חריגות בניה

    שלום, על פניו, נשמע כאילו אתה הולך להיכנס למיטה חולה. לפי כל החריגות- יש להגיש היתר בנייה חדש לחלוטין. אין מנוס משכירת אדריכל כבר בשלב זה, ע"מ לבדוק מה ניתן לעשות ע"מ לקבל היתר בתנאים הכי נוחים, תוך בדיקה מקדמית מול הוועדה לגבי התאמת הבנייה בפועל לדרישות התב"ע, מול המנהל- לבדוק אם יש בעיות, אגרות נוספות או דמי הסכמה חדשים, ומול פיקוד העורף ע"מ למצוא מוצא לנושא הממ"ד. עבודת הכנה רבה, הכוללת השקעה באדריכל כבר בשלב הזה. עלויות:  אדריכלות ורישוי מחודש: 8,000 ש"ח מהנדס בניין: חתימה וחישובים+ תכנית ממ"ד- 5,000 ש"ח מודד: 2,000 ש"ח אגרות: יש לברר



    ארז מירב
    יועץ מומחה בתחום התכנון והרישוי,
    הכנת חוות דעת לבימ"ש ויעוץ אדריכלי כללי
    erezmeirav1@gmail.com
    erez-meirav.com

    #33845
    dornerav
    משתתף

    זקוק להמלצה על חברה לשיפורי מיגון

    מישהו יכול להמליץ על חברה מבצעת? תודה


מוצגות 5 תגובות – 1 עד 5 (מתוך 5 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.
דילוג לתוכן