Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

בניית בית: נושאים משלימים

המאמרים כאן ינסו לגעת בהיבטים פרטניים בהם תיתקלו בעת בנית ביתכם.

בתים חכמים ומעוצבים איך לשלב נוחות וטכנולוגיה , קרדיט freepik

בתים חכמים ומעוצבים: איך לשלב נוחות וטכנולוגיה

הבתים החכמים שינו את חיינו, ומציעים מגוון רחב של אפשרויות שלא היו קיימות בעבר. אם בא לכם להפוך את הבית שלכם למתקדם ומשוכלל, זוהי אפשרות שיהיה עליכם לשקול. ישנה חשיבות לגרום לבית החכם להיות גם מעוצב, כזה שנראה טוב ותרגישו בו בנוח. במציאות של ימינו אפשר לשלב בין נוחות מצד אחד, לבין טכנולוגיה וקדמה מהצד […]

חתימת והסכמת שכנים להיתר בניה- המדריך המלא

אני מקבל המון פניות בפורום אדריכלות באתר, של בעלי דירות בבית משותף שמבקשים לקבל היתר בניה, אבל נתקלים בבקשה שהיא לפעמים "בלתי עבירה" של החתמת 75% מהדיירים בבניין. בשל סכסוך זה או אחר, השכנים מסרבים לחתום. ניתן לעשות משהו בעניין? בהחלט!

כל מה שרצית לדעת על חלונות

איך מתאימים את החלון לאופי המבנה? מהם סוגי הפרופילים השונים? מה ייחודו של הפרופיל הבלגי? מהם סוגי הזיגוג השונים? ומהי רשימת פתחים?

מבנים ניידים כמבני קבע- פתרון אלטרנטיבי

כולנו חולמים על בית ולרוב, מבנה נייד אינו נכלל בחלומות שלנו על בית פרטי עם גינה ונוף פסטורלי. עם זאת מבנים ניידים מאפשרים פתרון לא רע בכלל, מהיר זול ויעיל ועם גימורים טובים- אף אחד בכלל לא ירגיש שבניתם בית בחצי מחיר.

עצות לחיסכון בבניה- תובנות של מפקח בניה

איך מוזילים את עלויות הבניה? לשאלה זו עונה מפקח בניה מקצועי, עם תובנות שמגיעות הישר מהשטח. למדו כיצד מוזילים מעקות, חלונות, ריצוף, וקבלו עצה מועילה לגבי בניית מרתף.

רצפת בטון חשוף- אלמנט פשוט שהפך יוקרתי

עד לפני כמה שנים הרעיון של בטון חשוף במבנים היה אוונגרדי בעולם העיצוב והבנייה. איש לא היה מאמין שדבר כזה יכול למכור, שמישהו ירצה בטון חשוף בבית שלו. כיום זה כבר לא כך. בטון חשוף משמש יותר ויותר מבנים, הן בתוך הבית והן מחוץ לבית כאלמנט עיצובי רעיוני, המשלב יופי ופשטות.

שיפוץ דירות קטנות – כיצד עושים את זה נכון

יש הרבה חשיבות לפרטים בעת שיפוץ כאשר מדובר בדירות קטנות. מאחר ובדירות כאלה לא עומד לרשותנו שטח גדול, הרי שעלינו להיות הרבה יותר יצירתיים ולקחת בחשבון שכל פעולה שאנחנו עושים. תהיה לכך השפעה, בין אם זה על איכות החיים שלנו במקום ובין אם זה על תקציב של השיפוץ וכמובן השפעות על ערך הנכס בעתיד.


דילוג לתוכן