Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

עיצוב פנים ואבזור

ניתן למצוא כאן מאמרים העוסקים בעיצוב פנים, חיפויים, עיצוב מטבחים, ריהוט, צבעים, תאורה וכל נושאי עיצוב הפנים האחרים. המאמרים נכתבו ע"י מעצבי פנים ונמצאו מתאימים לאמנת האתר.

גופי התאורה לסוגיהם

איך מתאימים את הנורה הנכונה לתאורה המתבקשת? מהם סוגי הנאון השונים? איך מאירים חללי תצוגה גדולים? איזו נורה תיצור מיקוד? מהי תאורת Led?

הקשר שבין חיפוי קירות ובחירת תאורה

חיפויים מהווים אופציה עיצובית ופרקטית לשם שמירה על הקירות ועיצוב הבית. ניתן למצוא מגוון רחב של סוגי חיפויים ביניהם שיש, אבנים טבעיות, טפטים, חיפוי זכוכית ועוד. ישנם שיקולים רבים לכאן או לכאן בבחירת סוג החיפוי כאשר אחד מהם, הוא השילוב עם אמצעיי התאורה שאתם מעוניינים להשתמש בהם. במה מתבטא הקשר בין השניים? להלן התשובה.

טיפים שימושיים לבחירת כלים סניטריים לחדר האמבטיה

חדר האמבטיה, מלבד יופיו, חייב להיות פונקציונלי על מנת שישרת את תפקידו נאמנה. לכן, כל אלמנט שנבחר בו צריך להיות גם דקורטיבי וגם יעיל בו זמנית. אז מה עושים עם ההיצע האינסופי של הכלים הסניטריי? בכתבה הבאה רוכזו טיפים לבחירה נבונה ונכונה של כלים איכותיים.

לקראת לימודי עיצוב: שאלות ותשובות

באיזה מוסדות מתקיימים לימודי עיצוב? מהם תכני הלימוד? מהם תנאי הקבלה? מה יכיל תיק העבודות? כיצד להתכונן למבחן הקבלה? מה משקלה של הבחינה הפסיכומטרית?

מעצב פנים: קווים למחשבה

כיצד ניגש מעצב פנים למלאכת העיצוב? איך נופלות ההחלטות? האם עדיף לשפץ דירה או להחליפה? ומה לגבי עיצוב משרדים?

עיצוב דירה המשלב פריטי אספנות, והקשר המפתיע לפינוי תכולת דירה

מטרת המאמר היא לכסות שני נושאים הקשורים לעולמם של אספנים: בחלקו הראשון נציג 10 טיפים ושיקולים שיש לקחת בחשבון כשבאים להציג אוסף כזה או אחר, ובחלקו השני נציג את הקשר המפתיע שבין פינוי תכולת דירה או פינוי ירושה לפריטי אספנות.

עיצוב מטבחים: חשיבה מודולארית

כיצד ניגשים למלאכת התכנון של מטבחים? מה הם הדגשים הקשורים למיקום אבזרי החשמל? מה לגבי משטחי העבודה? ומה היא הגדרתה של ארגונומיה נכונה בשטח המטבח?

ריצוף וחיפוי: בין טבעי למעשה ידי אדם

מה ההבדלים בין אריח טבעי למלאכותי, ומהן יתרונותיו של האחרון? כיצד להחליט מה מתאים לכם? ומה לגבי התחזוקה? מה אומר התקן הישראלי לגבי איכות האריח ואופן התקנתו?

שיפוץ מטבח: הפריסה הנכונה לכם

המטבח הוא החדר היחידי בבית בו מתבצעות עבודות של ממש על בסיס יומיומי, לעיתים אף של יותר מאדם אחד במקביל. המטבח הוא חדר בו תעבדו, תבשלו, תאפו, תאחסנו, תאכלו, תתכנסו, תארחו ותנקו. שלל פעולות שכדאי שתקחו בחשבון כאשר תיגשו למלאכת שיפוץ המטבח. אז מה העצות שלנו?


דילוג לתוכן