אדריכלות ובניה בישראל

מרכז הדרכה פתוח

הליך חידוש היתר מול הוועדה

נותני חסויות לאתר:

2 posts / 0 new
התגובה האחרונה
ריאד
לא מחובר
נצפה לאחרונה: לפני שבוע אחד 6 ימים
הצטרפ/ה: 01/06/2015 - 20:44
הליך חידוש היתר מול הוועדה

שלום רב

 איך מתבצע הליך חידוש היתר מול הוועדה ? עברו 3 שנים והבנייה לא הסמיימה.

מי חייב / מוסמך להגיש , בעל ההיתר או יש צורך להפעיל מהנדס/ אדריכל מחדש ? האם מגישים שוב תוכניות מחדש ? או שמגישים רק בקשה לוועדה ?

תודה מראש

ארז מירב
התמונה של ארז מירב
לא מחובר
נצפה לאחרונה: לפני 4 ימים 8 שעות
הצטרפ/ה: 12/05/2009 - 03:36
חידוש היתר

שלום,

למעשה ע"פ החוק תוקף ההיתר פג אחרי שנה (אם לא בוצעו עבודות) ואחרי 3 שנים (אם בוצעו עבודות אך לא הסתיימו). מכיוון שפג תוקפו של ההיתר, יש לבצע חידוש- כלומר הגשה מחודשת של הגרמושקה במערכת המקוונת, כולל חתימות עדכניות של של עורך הבקשה והאחראי לביצוע השלד. קחו בחשבון שאם השתנו בינתיים התקנות- ידרשו מכם לעמוד בתקנות החדשות.

אגב, לידיעתך- ע"פ חוק התכנון והבניה: רשות הרישוי רשאית, מטעמים מיוחדים שיירשמו, לקבוע להיתר תקופת תוקף ארוכה יותר, שלא תעלה על שש שנים, אם ראתה כי היקפה ומורכבותה של העבודה או הבנייה המותרת על פיו מצדיקים זאת.

בברכה,
ארז מירב, מנהל הפורום
עורך אדריכלות ובניה בישראל
יועץ לנושאי תכנון ובניה
 

מודעת גוגל

.


אינדקס

חדש!
אינדקס הבניה בישראל עולה לאוויר בימים אלו בגרסת הרצה.
העסקים שירשמו לאינדקס בתקופת ההרצה, ימשיכו להתפרסם ללא עלות עם סיום הפיתוח.

 

כיצד אוסיף את העסק שלי לאינדקס העסקים?

1. ראשית, בצע הרשמה קצרה  ומהירה לאתר (או כניסה במידה ונרשמת בעבר).

2. לאחר מכן,  לחץ כאן ליצירת כרטיס עסק. 

3. לאחר שסיימת, ביכולתך לקדם את כרטיסך למקום בולט בדף הראשי. לפרטים נוספים לחץ כאן.

החסות לאתר באדיבות:

/