Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

הזזת שטחים לאחר שניית בית

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #60002
    moore1979
    משתתף

    הזזת שטחים לאחר שניית בית

    שלום,
    אני מקווה שאצליח לקבל הכוונה…
    האם זה חוקי להזיז שטחים לאחר שבית נבנה באופן חוקי עם היתר בניה?
    אנחנו גרים במושב, קיבלנו היתר ב 2015 והתחלנו לבנות באותה שנה, ב 2017 אושרו הזזת שטחים אך לא עודכנו (נטען שפורסמה הודעה בעיתון המקומי..).
    לא הספקנו להוציא טופס 4 מכיוון שהקבלן לא סיים את עבודתו עד הסוף ונאלצנו להביא קבלן נוסף ולסיים כל מה שיכולנו לבד, אך ב 2019 כשרצינו לסיים את טופס 4 והזמנו מודד, מצאנו שהשטחים הוזזו ואנחנו בעצם 3 מטרים אצל השכן..
    כשפנינו למועצה, נאמר לנו שזה בטיפול, בעצם לא היו אמורים להזיז את השטחים שלנו, אלא רק לסדר את שטחי הנחלות שאנו גרים לידם, לכן, הנחנו לזה לתקופה, למרות שנכתבו הרבה מאוד מיילים עד שבכלל ענו לנו בעניין.
    ב 2020 נשרף הבית, תוך כדי השיפוץ, פנינו שוב למועצה לגבי השטחים, שוב נאמר לנו שזה בטיפול, אך לא עצרו או עדכנו אותנו שלא נבנה על השטח בשום שלב, הוצאנו מאות אלפי שקלים על שיפוץ הבית והגינה מחדש.
    עכשיו, ישנם דיירים חדשים שרוצים לבנות בשטח לידינו, שם בעצם יש את הבעיה של החלוקה, ורק פה כל הגורמים פתאום התעוררו… עכשיו רוצים שנפרק את כל מה שבנינו על חשבוננו, כמובן…
    האם יש איזו דרך להילחם בעניין?
    כמובן שיש עוד פרטים רבים בעניין המדידות של השטחים, נכונות, לא נכונות, שונות אחת מהשניה, כל אחת ע"י מודד אחר ועוד מטעמים, אך קצרה היריעה.
    אשמח להכוונה.
    תודה מראש.

    #60293
    erezmeirav1
    משתתף

    מענה ל־הזזת שטחים לאחר שניית בית

    שלום,
    אתה צריך עורך דין.

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.
דילוג לתוכן